2019.04.24.

Túl a 600-on!

Egy 36 órás horgászatra érkeztem tesómmal kedvenc vízterületemre a maconkai víztározóhoz. Az etetésemet már a felmelegedő vízhez alakítottam ki, így a Red és Black Groundbait keverékére esett a választásom, amely nem csak lehűlő vízben de nyári meleg vízben is bizonyította már fogósságát. Alapozó etetéshez mindösszesen 1-1 Kg Red groundbaitet kevertem be, amit túlvizeztem, majd 1kg The One Big bojlit kevertem hozzá amit megfeleztem, valamint Red és Black magmixet 50-50 arányban, melyet 15 percig állni hagytam. Ezt követően Spomb segítségével juttattam be a kiszemelt helyre.

Minden kapás után 20 szem Big bojlit dobócsöveztünk. Az éjszaka a levegő -3 c-ig süllyedt, de ez a halakat nem zavarta, egymás után fogtuk a 7-9 kg-os példányokat. Reggel beköszöntével megjött a nagyobbak étvágya is.

Nagyon jól indult a napunk, egymás után fogdostuk a szebbnél szebb halakat, az új bojli, mely az EPBC-én is bizonyította fogósságát nagyon jól szelektálja a nagyobb halakat a régi nagy kedvencemmel együtt, a Black-el!

Az éjszaka hasonló időnk volt, de már 10 feletti pontyokból sem volt hiányunk. Az etetés egyre jobban kezdte végezni a dolgát, amely az eredményekben is megmutatkozott. Az éjszaka folyamán a The One Big kimagaslóan teljesített, íme pár kép a szebbek közül.

Kivilágosodás után az előző nap ellentétével most a kisebb példányok voltak aktívabbak 6-8 kg közöttiek. Úgy döntöttünk, hogy most már csak bojlit etetünk dobócsővel a túra végéig. Ez meghozta a várva várt eredményt, ismét elkezdtük fogdosni a darabosabb példányokat.

Ő a 600-ik rekordhalam, gyönyörű spanyolos beütésű kereken 11 kg-os ponty, köszönöm Big!

Azt tudni kell, hogy Maconkán minden rekordhal fényképezésre és regisztrálásra kerül a halőrök által.

Nagyon jó kis túrát tudhatunk magunknak, hisz számtalan 10kg feletti példányt sikerült megfogni, nem is beszélve a kisebbekről. Az általunk használt végszerelékről még nem esett szó. Egyszerű leadclipes végszereléket használtunk, ennek felépítése a következő volt.

The One Free Fall Leader 40 lbs 80cm hosszban

The One Strip-It előkezsinór 25 lbs

The One Fluorocarbon Leder 20 Lbs

The One horog CCS-2 6-os méretben horogbefordítóval, egyetlen halvesztésünk volt.

Rengeteg felejthetetlen élménnyel térünk haza, köszönöm Maconka, köszönöm The One!