2019.06.11.

The BIG One for the BIG One’s

Tökéletes cím egy élménydús horgásztúrának.

A mostani pecánk főszereplője a hamarosan debütáló ,, The BIG One’’bojli,  amit egy igazi nagyhalakkal teli vízen teszteltetünk a Romániai MobyDick horgásztavon, ahol igazi életerős bajszosok élnek a The,,BIG One’s ‘’ : )

A horgásztó 9 kilométerre van Szatmárnémeti városától a Magyar/Román határral szomszédos Dorolt falu mellett. A tavon nyolc horgászhely várja az odalátogatókat, mindegyiken egy kétágyas faházzal. A tóban számos hal meghaladja a 20 kilogrammot de nem ritka a 25 plussz sem. A tórekord egy nagyon szép 32,2 KG-os igazi ,,BIG One‘’ aki egy szezon alatt többször is megmutatja magát a horgászoknak egy egy fotó erejéig. A Balatonon megrendezett IBCC-ről még haza sem értünk már terveztük is a következő pecát, ahol ha többet nem is de legalább egy hétvégét együtt tölthessünk családainkkal a természetben. Már egész kicsi kortól próbáljuk megszerettetni a lányainkkal a horgászatot remélvén, hogy ugyanannyi örömet okoz nekik az évek múlásával mint amennyiben nekünk részünk volt. Mint minden horgász mi is az etetéssel kezdtük. Mivel már ismertük a tavat a korábbi pecákra alapozva egy nagyobb etetést láttunk célszerűnek, amihez az IBCC-ről megmaradt THE BIG One bojlit és pelletet használtunk, egy körülbelül 15 kg-os mennyiséget etettünk be ebből a mixből a szembelévő part mellé. Az új termékcsalád tesztelése mellett felkészültünk a Maconkán megrendezésre kerülő EPBC versenyre is, ezért csak a partról dolgoztunk pva zacskókkal 125 méteres távolságra. Hogy ezt a távot könnyedén és precízen tudjuk megdobni. szükségünk volt egy nagyon finom szemcséjű mixre, amit a Pva zacskóba-ba töltsünk, ehhez mikropelletet használtunk és Big One bojli őrleményt.

A horogra egy egész kicsi 14 milliméteresre faragott Big One főtt bojlit használtunk egy sárga színű gumikukoricával kikönnyítve a nagyobb vizuális élményért.

A Bajszosok hamar megmutatták magukat, mindegyik velünk akart fotózkodni. A túránkat 15 kg-os átlagfogással fejeztük be. Nagyon sok 15 kg fölötti pontyot fogtunk, de nem volt ritka a 19 és 20 kg közötti sem, de természetesen meglátogattak minket a 20 fölöttiek is, mégpedig 5 darab. Végre sikerült megdönteni a személyes rekordomat is egy 24,48 kg-os tövessel.

Minden kifogott hal után dobócsővel etettünk egy fél kg Big One bojlit, ennek köszönhetően nem egyszer volt dupla, sőt tripla kapásunk is.

Nagyon jól éreztük magunkat és a lányok is ebben a kellemes környezetben sikeresen összehoztuk a kellemeset a hasznossal.

Nagyon várjuk hogy újra visszamehessünk a MobyDick tóra ahol még várnak rank a 25kg fölötti pontyok …tudjuk hogy ott vannak de még nem tudtuk horogra csalni őket.

Eredményes pecákat kívánok mindenkinek és sok ,,BIG One’s ‘’ -t !!!